SZTUKA WSPÓŁCZESNA
Sztuka współczesna w ofercie galerii
Malarstwo, grafika, rzeźba
| Tytuł: | Chryzantemy |
| Technika: | olej, tektura |
| Wymiary: | 29 x 19 cm (w świetle passe-partout) 49 x 38 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany p.d.: "Woj. Fleck" | |
| Cena: | 1450 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Czerwone kwiaty |
| Technika: | olej, płyta |
| Wymiary: | 33 x 25 cm 38 x 31 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany p.d.: "W. Fleck" Na odwrocie malarski szkic pejzażu z domem oraz metka z opisem obrazu. | |
| Cena: | 1600 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Patelnik - Rex (2002) |
| Technika: | akryl, płyta |
| Wymiary: | 30 x 30 cm 35,3 x 35,3 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i datowany l.g.: "PAWEŁ TRYBALSKI 2002- PINX." Na odwrocie obrazu oraz oprawy pieczątki autorskie Pawła Trybalskiego. Na odwrocie metka Związku Polskich Artystów Plastyków z autorskim opisem obrazu. | |
| Cena: | 11900 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Wspominki |
| Technika: | olej, płótno |
| Wymiary: | 75,5 x 100 cm 82 x 107 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i opisany na odwrocie: "STANISŁAW | RODZIŃSKI | -WSPOMINKI-" W środkowej części obrazu, w partii impastu widoczne pojedyncze ubytki malatury. | |
| Cena: | 12500 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Nemezis (2014) |
| Technika: | technika własna, płótno |
| Wymiary: | 75 x 95 cm 101 x 121,5 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Opisany l.g.: "‧NEMEZIS‧" Opisany na odwrocie: "NEMEZIS | ‧MMIV‧"; "Michał Świder | techn. własna | 75 x 95 cm" Na odwrocie pieczęć autorska Michała Świdra. Do pracy dołączony certyfikat galerii KERSTEN z pieczęcią autorską Michała Świdra. | |
![]() | |
| Tytuł: | Cerkiew (1989) |
| Technika: | olej, płótno |
| Wymiary: | 73 x 60 cm |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i datowany na odwrocie: "Jerzy Nowosilski"; "1989" | |
![]() | |
| Tytuł: | Kompozycja (1974/1979) |
| Technika: | serigrafia, papier, nr 5/100 |
| Wymiary: | 59,5 x 56,5 cm (w świetle passe-partout) 77 x 73 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowana i opisana ołówkiem p.d.: "H. Stażewski 1974/1979" Opisana ołówkiem p.d.: "nr 5/100" | |
| Cena: | 5000 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Szkicownik artysty - zeszyt M (1962) |
| Technika: | technika mieszana, papier |
| Wymiary: | 29,5 x 21 x 1 cm |
| Uwagi: | |
| Szkicownik Stanisława Rodzińskiego obejmujący okres od lipca do grudnia 1962 roku. Jest to zeszyt z sześćdziesięcioma, często dwustronnymi, kartami zawierającymi notatki, rysunki oraz szkice w różnych technikach (np. ołówek, kredka, akwarela, gwasz, kolaż) o szerokiej tematyce (m.in. martwe natury, portrety, akty, pejzaże - w tym z Nawojowej i Zakopanego) | |
| Cena: | 18800 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Koguty (2007) |
| Technika: | olej, akryl, płyta |
| Wymiary: | 65 x 50 cm 68 x 53 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany l.d.: "Edward" Datowany p.d.: "2007" | |
| Cena: | 4800 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Kompozycja baśniowa |
| Technika: | olej, płyta |
| Wymiary: | 65 x 50 cm 84 x 69 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany p.d.: "KLIMEK" | |
![]() | |
| Tytuł: | Pejzaż jesienny |
| Technika: | pastel, papier |
| Wymiary: | 47,5 x 68 cm (w świetle passe-partout) 79 x 96 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| L. d. dołączone trzy karty składające się na dedykację autorską (pod kartami widoczny nieodbarwiony kolor podłoża). Sygnowany i opisany na dołączonej karcie z dedykacją: "Wiktor Zin | dn. 3.VII.78" | |
| Cena: | 4250 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Pod lasem |
| Technika: | pastel, papier |
| Wymiary: | 49 x 69,5 cm (w świetle passe-partout) 69,5 x 89,5 cm (z oprawa) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany p.d.: "Wiktor Zin" | |
| Cena: | 5000 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Wawel (1985) |
| Technika: | tusz, papier |
| Wymiary: | 50,5 x 32,5 cm 68 x 51 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i opisany p.d.: "Wawel | Wiktor Zin | 1985" P.d. dedykacja autorska. | |
| Cena: | 3600 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Wieliczka - lamus solny (1983) |
| Technika: | akwarela, papier |
| Wymiary: | 52,5 x 59 cm (w świetle passe-partout) 81 x 86,5 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i datowany p.d.: "Wiktor Zin | 83" Opisany p.d.: "WIELICZKA LAMUS SOLNY | REKONSTRUKCJA W OPARCIU O NIEZNANY RYSUNEK | Z 1820 r. STAŁ PRZY SZYBIE DANIŁŁÓWICZA" | |
| Cena: | 7500 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Taniec (1998) |
| Technika: | brąz, ed. 1/3 |
| Wymiary: | 18 x 5,3 x 41,5 cm |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i opisany na podstawie: "A.98. 1/3" | |
| Cena: | 23750 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Gitara elektryczna (2017) |
| Technika: | olej, akryl, płótno |
| Wymiary: | 100 x 65 cm |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i datowany p.d.: "2017 | E. DWURNIK" Opisany na odwrocie: "2017 | E. DWURNIK | GITARA ELEKTRYCZNA | NR: XXIII - 1405 - 7279" Do obrazu dołączony certyfikat autentyczności wydany przez Fundację Edwarda Dwurnika. | |
| Cena: | 52500 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Polak jak Murzyn (2006) |
| Technika: | olej, akryl, płótno |
| Wymiary: | 55 x 46 cm 61 x 52 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Opisany śr.d.: "POLAK JAK MURZYN" Sygnowany i opisany na odwrocie: "2006 | E. DWURNIK | Polak jak Murzyn | NR: XXIII - 201 | 3481" Do obrazu dołączony certyfikat autentyczności wydany przez Fundację Edwarda Dwurnika. | |
| Cena: | 37500 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Brat Albert (1999) |
| Technika: | akryl, płótno |
| Wymiary: | 58 x 46 cm |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i datowany p.d.: "E. Brożek. 99r." Opisany na blejtramie oraz na odwrocie płótna. | |
| Cena: | 3800 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Ginger Locks (2021) |
| Technika: | inkografia - wydruk pigmentowy na papierze bawełnianym (Archival pigment print on cotton paper), ed. 11/75 |
| Wymiary: | 80 x 63 cm (wymiary grafiki) 84 x 66 cm (w świetle oprawy) 103 x 84 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowana i opisana ołówkiem p.d.: "Ewa Juszkiewicz"; "11/75 2021" Praca jest oprawiona ze szkłem muzealnym. | |
![]() | |
| Tytuł: | Kontrabas (2011) |
| Technika: | akryl, olej, płótno |
| Wymiary: | 81 x 65 cm |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i datowany p.d.: "2011 | E. DWURNIK" Opisany na odwrocie: "2011 | E. DWURNIK | KONTRABAS | NR: XXIII - 445 | 4463" Do obrazu dołączony certyfikat autentyczności wydany przez Fundację Edwarda Dwurnika. | |
![]() | |
| Tytuł: | Bez tytułu (nr 377) (2017) |
| Technika: | akryl, płótno |
| Wymiary: | 40 x 30 cm |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i opisany na odwrocie: "E. DWURNIK | 2017 | 377 - 6784 | XXV | 7"
Do obrazu dołączony certyfikat autentyczności wydany przez Fundację Edwarda Dwurnika. Fragment tekstu Apolonii Dwurnik z tego certyfikatu: "Obraz stanowi jedną z 12 części większej kompozycji abstrakcyjnej - wszystkie 12 elementów - obrazów - jest rozproszone po różnych kolekcjach. Ten ma numer 7". | |
| Cena: | 20000 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Ślązaczka (1994) |
| Technika: | olej, płótno |
| Wymiary: | 70 x 45,5 cm 79 x 55 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i datowany p.d.: "Pałka W | 94" Na odwrocie metka artysty. Obraz był eksponowany na indywidualnej wystawie malarstwa Witolda Pałki prezentowanej w 2018 roku w Muzeum Historii Katowic i jest reprodukowany w katalogu tej wystawy [E. Krzeszowska, "Witold Pałka. Malarstwo", Muzeum Historii Katowic, Katowice 2018, poz. 22.]. OPIS PRACY: Jednym z motywów, które poruszał w swoim malarstwie Witold Pałka, był rodzinny Śląsk - jego pejzaże, codzienne życie, mieszkańcy i praca górników. Prezentowany obraz to swoista suma kilku elementów - charakterystycznego stylu Witolda Pałki, połączenia znamiennych dla niego tematów portretu i Śląska, a w końcu także i przewijających się w twórczości malarza wpływów folkloru oraz sztuki ludowej. Dzieło przedstawia półpostaciowy wizerunek kobiety z czarną chustą na głowie, w ciemnym stroju ożywionym wzorzystą narzutą w odcieniach czerwieni i oranżu. Wydłużone rysy twarzy Ślązaczki nie są zindywidualizowane, kompozycja stanowi więc ogólne wyobrażenie śląskiej kobiety, najpewniej żony górnika i matki. Ekspresji i siły wyrazu - poza wspomnianą już narzutą - dodaje dziełu rytmiczne, abstrakcyjne tło, pulsujące czerwienią. | |
| Cena: | 15000 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Kompozycja błękitna (2018) |
| Technika: | olej, płótno |
| Wymiary: | 70 x 70 cm |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i opisany na odwrocie: "Tamara | Berdowska | 2018 | olej" | |
| Cena: | 16250 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Jesienny pejzaż z kościołem |
| Technika: | akwarela, gwasz, karton |
| Wymiary: | 59 x 84,5 cm (w świetle passe-partout) 92,5 x 117 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany p.d.: "Eugeniusz Geppert" | |
![]() | |
| Tytuł: | Tatarak przy brzegu (1965) |
| Technika: | akwarela, papier naklejony na tekturę |
| Wymiary: | 46 x 37 cm (w świetle passe-partout) 76,5 x 66,5 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany p.d. "65 Wiktor Zin" | |
| Cena: | 5750 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Na warcie (ok. 1947) |
| Technika: | olej, płótno |
| Wymiary: | 67 x 87 cm 89 x 107 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany p.d.: "Eibisch" | |
![]() | |
| Tytuł: | Kobieta (2006) |
| Technika: | brąz patynowany, ed. 6/8 |
| Wymiary: | 52,3 x 12,5 x 9,5 cm |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i opisany na tyle, w dolnej części: "Sta Wys | 6/8 | 2006"
OPIS PRACY: Stanisław Wysocki zasłynął przede wszystkim jako autor kameralnych rzeźb utrzymanych w zgeometryzowanej, uproszczonej formie. Jego rozpoznawalny styl, ceniony zarówno w Polsce, jak i za granicą – m.in. w Niemczech, Belgii, Francji Anglii oraz w krajach skandynawskich – kształtował się podczas studiów w berlińskiej Hochschule der Künste oraz praktyki w renomowanej odlewni Hermann Noack Bildgiesserei. To właśnie tam Stanisław Wysocki realizował swoje projekty obok uznanych twórców, takich jak Henry Moore czy Kenneth Armitage. Krótki pobyt w 1990 roku w pracowni Henry’ego Moore’a pod Londynem umożliwił Stanisławowi Wysockiemu bezpośrednie zetknięcie się z twórczością mistrza. Doświadczenie to wywarło znaczący wpływ na jego sztukę, czego przykładem jest prezentowana, odlana z brązu rzeźba pt. "Kobieta", ukazująca jeden z kluczowych motywów w jego dorobku - postać żeńską przedstawioną na granicy abstrakcji. Artysta świadomie wydobył walory użytego materiału, łącząc zróżnicowane faktury – od nieregularnych, patynowanych powierzchni po gładkie, lśniące fragmenty. To szczególne podejście do tworzywa sprawia, że dzieło zachwyca zarówno swoją formą, jak i dopracowanym detalem. | |
| Cena: | 8750 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Ela w Świeradowie (2007) |
| Technika: | olej, płótno |
| Wymiary: | 46 x 55 cm 51,5 x 60 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Sygnowany i opisany na odwrocie: "2007 | E. DWURNIK | Ela w Świeradowie | NR: XXIII 260 | 3727" | |
| Cena: | 27500 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Warszawa - Zamek |
| Technika: | inkografia, papier, sygnowana p.d. ołówek: "EDwurnik", ed. 32/50 |
| Wymiary: | 26,5 x 33 cm (wymiary grafiki), 42 x 47 cm (wymiary arkusza) 45,8 x 50,7 cm (wymiary z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Praca należy do kolekcjonerskiej edycji inkografii sygnowanych ołówkiem. Do grafiki dołączony jest certyfikat potwierdzający jej autentyczność. Inkografia dostępna jest wyłącznie w ofercie Salonu Sztuki KDA Istnieje możliwość zakupu inkografii bez oprawy. Zobacz inne propozycje oprawy. | |
| Cena: | 7800 zł |
![]() | |
| Tytuł: | Wawel |
| Technika: | inkografia, papier, sygnowana p.d. ołówek: "E. Dwurnik", nr 33/50 |
| Wymiary: | 34 x 27 cm (wymiary grafiki), 50 x 42 cm (wymiary arkusza) 53,5 x 43,5 cm (z oprawą) |
| Uwagi: | |
| Praca należy do kolekcjonerskiej edycji inkografii sygnowanych ołówkiem. Do grafiki dołączony jest certyfikat potwierdzający jej autentyczność. Inkografia dostępna jest wyłącznie w ofercie Salonu Sztuki KDA. | |
| Cena: | 7800 zł |
![]() | |




























































































































